مسائل مربوط به سفارش ها:
تمامی قاب ها، قبل از ارسال در بخش کنترل کیفی بررسی می شود، با وجود این ممکن است محصول شما در پروسه ی ارسال دچار آسیب شده باشد. نگران نباشید از آنجا که هدف ما داشتن تجربه ی خوبی از خرید از ایرسا است، در صورتی که محصول معیوب به دست شما رسید، لطفا عکس آن را به پشتیبانی ارسال کنید. درخواست شما در کمتر از یک روز پاسخ داده می شود.
اگر یکی از اقلامی که دریافت کرده اید دقیقا همان چیزی نیست که سفارش داده اید، لطفا با ما تماس بگیرید. شماره سفارش و عکس از آیتم اشتباه را برای ما بفرستید، ما سفارش شما را بررسی می کنیم و در اسرع وقت مشکل پیش آمده را برطرف می کنیم.
ممکن است سفارش شما در چند پارت ارسال شده باشد، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید، شماره سفارش و عکس از آیتم اشتباه را برای ما بفرستید، ما سفارش شما را بررسی می کنیم و در اسرع وقت اطلاع لازم را در اختیار شما می گذاریم.
از آنجایی که هدف ما تولید و ارسال سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن است، امکان اصلاح بعد از ثبت سفارش وجود ندارد.
با این وجود اگر زمان کوتاهی از ثبت سفارش شما می گذرد، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید، در صورت امکان، سفارش شما از صف تولید خارج شده و هر گونه اصلاحی که لازم باشد، انجام می شود.
با توجه به اینکه تلاش ما، ارسال سریع سفارش شماست، معمولا سفارش ها بعد از ثبت، در صف تولید قرار می گیرد و با توجه به سفارشی بودن تمامی قاب ها، امکان کنسلی بعد از سفارش وجود ندارد.
با این وجود اگر زمان کوتاهی از ثبت سفارش شما می گذرد، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید، در صورتی که سفارش شما چاپ نشده باشد، می توانیم آن را کنسل کنیم.
قبل از هر چیز در انتخاب طرح دلخواه ( عکس شخصی و یا طرح های گرافیکی) لطفا به محل قرار گرفتن دوربین و حسگر توجه کنید و توجه داشته باشید که طرح متناسب با ابعاد گوشی شما باشد ( بهتر است نسبت ابعاد تصویر یک به دو باشد، مثلا 16 در 9) . عکس تار و دارای نور مناسب باشد.
البته کیفیت عکس شما قبل از چاپ توسط ادیتور مجموعه بررسی می شود و در صورتی که کیفیت مطلوبی نداشته باشد، به شما اطلاع داده می شود.
اگر مدل گوشی شما در لیست نیست، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید. ممکن است مدل موجود بوده و هنوز به لیست اضافه نشده باشد و یا در صورت شارژ مجدد زمان تقریبی به شما اطلاع داده می شود.
بله معمولا محصولات ما به صورت ماهانه شارژ می شود.
مسائل مربوط به پرداخت:
از طریق درگاه پرداخت و کارت به کارت می توانید هزینه سفارش خود را پرداخت کنید.
مسائل مربوط به دریافت سفارش:
سفارش شما از طریق پست پیشتاز ارسال می شود، در صورتی که دوست دارید سفارش شما تیپاکس شود، در قسمت توضیحات سفارش ، اطلاع دهید.
بله سفارشات ایرسا به تمام نقاط ایران ارسال می شود.
زمان تقریبی دریافت برای مراکز استان ها، بین 3 تا 4 روز کاری است بعد از ارسال و برای شهرستان ها بین 4 تا 7 روز کاری بعد از ارسال است.
در صورتی که بسته ی شما، در مدت زمان اعلام شده به دست شما نرسید، لطفا کد سفارش خود را به پشتیبانی اطلاع دهید؛ در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما بررسی خواهد شد.
لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید، در صورتی که سفارش شما ارسال نشده باشد، آدرس شما اصلاح می شود اما اگر سفارش شما ارسال شده باشد، باید منتظر باشیم تا سفارش شما از طریق پست برگشت بخورد، این امر ممکن است کمی زمان بر باشد.
مسائل مربوط به برگشت و مرجوعی:
در صورتی که محصولاتی که به دست شما می رسد، از نظر جنس و طرح و یا مدل گوشی متفاوت از آنچیزی باشد که سفارش داده اید، لطفا عکس محصول را به پشتیبانی ارسال کنید تا سفارش شما را بررسی کنیم.
در نظر داشته باشید که در صورتی که هر گونه اشتباه از جانب ایرسا رخ داده باشد، بدون هیچ قید و شرطی محصول با ویژگی های مورد نظر شما مجدد ارسال می شود و یا در صورتی که بخواهید هزینه عودت داده می شود.
اگر شما طرح و یا جنس و یا مدل نادرست انتخاب کرده باشید، با توجه به سفارشی بودن محصولات، امکان مرجوعی وجود ندارد.
در صورتی که سفارش شما شامل قوانین مرجوعی باشد، هزینه ارسال مجدد به عهده ی ماست، شما هزینه اضافه پرداخت نخواهید کرد.
لطفا عکس محصول خود را به پشتیبانی ما ارسال کنید، سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن بررسی می شود.
اگر اشتباه پیش آمده از جانب ایرسا باشد، محصول درست مجدد خدمت شما ارسال می شود. اما اگر شما در انتخاب جنس قاب، مدل گوشی و یا طرح مورد نظر خود، اشتباه کرده باشید، متاسفانه محصول شما شامل قوانین مرجوعی نمی شود.