سوالات متداول

مسائل مربوط به سفارش ها:

اگر زمانی که قاب به دستم رسید، مشکل داشت چه کار کنم؟

تمامی قاب ها، قبل از ارسال در بخش کنترل کیفی بررسی می شود، با وجود این ممکن است محصول شما در پروسه ی ارسال دچار آسیب شده باشد. نگران نباشید از آنجا که هدف ما داشتن تجربه ی خوبی از خرید از ایرسا است،  در صورتی که محصول معیوب به دست شما رسید، لطفا عکس آن را به پشتیبانی ارسال کنید. درخواست شما در کمتر از یک روز پاسخ داده می شود.

یکی از آیتم های سفارش من اشتباه شده، چه کار کنم؟

اگر یکی از اقلامی که دریافت کرده اید دقیقا همان چیزی نیست که سفارش داده اید، لطفا با ما تماس بگیرید. شماره سفارش و عکس از آیتم اشتباه را برای ما بفرستید، ما سفارش شما را بررسی می کنیم و در اسرع وقت مشکل پیش آمده را برطرف می کنیم.

سفارش من ناقص ارسال شده، چه کار کنم؟

ممکن است سفارش شما در چند پارت ارسال شده باشد، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید، شماره سفارش و عکس از آیتم اشتباه را برای ما بفرستید، ما سفارش شما را بررسی می کنیم و در اسرع وقت اطلاع لازم را در اختیار شما می گذاریم.

آیا می توانم بعد از ثبت سفارش، سفارش خود را اصلاح کنم؟

از آنجایی که هدف ما تولید و ارسال سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن است، امکان اصلاح بعد از ثبت سفارش وجود ندارد.

با این وجود اگر زمان کوتاهی از ثبت سفارش شما می گذرد، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید، در صورت امکان، سفارش شما از صف تولید خارج شده و هر گونه اصلاحی که لازم باشد، انجام می شود.

می توانم سفارش خود را کنسل کنم؟

با توجه به اینکه تلاش ما، ارسال سریع سفارش شماست، معمولا سفارش ها بعد از ثبت، در صف تولید قرار می گیرد و با توجه به سفارشی بودن تمامی قاب ها، امکان کنسلی بعد از سفارش وجود ندارد.

با این وجود اگر زمان کوتاهی از ثبت سفارش شما می گذرد، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید، در صورتی که سفارش شما چاپ نشده باشد، می توانیم آن را کنسل کنیم.

من طرح دلخواه خود را می خواهم سفارش دهم، اما از کیفیت آن مطمئن نیستم، چه کار کنم؟

قبل از هر چیز در انتخاب طرح دلخواه ( عکس شخصی و یا طرح های گرافیکی) لطفا به محل قرار گرفتن دوربین و حسگر توجه کنید و توجه داشته باشید که طرح متناسب با ابعاد گوشی شما باشد  ( بهتر است نسبت ابعاد تصویر یک به دو باشد، مثلا 16 در 9) . عکس تار و دارای نور مناسب باشد.

البته کیفیت عکس شما قبل از چاپ توسط ادیتور مجموعه  بررسی می شود و در صورتی که کیفیت مطلوبی نداشته باشد، به شما اطلاع داده می شود.

مدل گوشی خودم را در لیست محصولات پیدا نکردم، امکان سفارش هست؟

اگر مدل گوشی شما در لیست نیست، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید. ممکن است مدل موجود بوده و هنوز به لیست اضافه نشده باشد و یا در صورت شارژ مجدد زمان تقریبی به شما اطلاع داده می شود.

مدل گوشی من رو قبلا داشتید ولی الان موجود نیست ممکنه دوباره موجود بشه؟

بله معمولا محصولات ما به صورت ماهانه شارژ می شود.

 

مسائل مربوط به پرداخت:

چگونه هزینه سفارش را پرداخت کنم؟

از طریق درگاه پرداخت و کارت به کارت می توانید هزینه سفارش خود را پرداخت کنید.

مسائل مربوط به دریافت سفارش:

سفارش من از چه طریقی ارسال می شود؟

سفارش شما از طریق پست پیشتاز ارسال می شود، در صورتی که دوست دارید سفارش شما تیپاکس شود، در قسمت توضیحات سفارش ، اطلاع دهید.

ارسال به تمام نقاط ایران دارید؟

بله سفارشات ایرسا به تمام نقاط ایران ارسال می شود.

زمان تقریبی دریافت برای مراکز استان ها، بین 3 تا 4 روز کاری است بعد از ارسال و برای شهرستان ها بین 4 تا 7 روز کاری بعد از ارسال است.

سفارش به دستم نرسید، چه کار کنم؟

در صورتی که بسته ی شما، در مدت زمان اعلام شده به دست شما نرسید،  لطفا کد سفارش خود را به پشتیبانی اطلاع دهید؛ در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما بررسی خواهد شد.

آدرس خود را اشتباه وارد کرده ام، امکان اصلاح وجود دارد؟

لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید، در صورتی که سفارش شما ارسال نشده باشد، آدرس شما اصلاح می شود اما اگر سفارش شما ارسال شده باشد، باید منتظر باشیم تا سفارش شما از طریق پست برگشت بخورد، این امر ممکن است کمی زمان بر باشد.

مسائل مربوط به برگشت و مرجوعی:

چه سفارشاتی شامل قوانین مرجوعی می شود؟

در صورتی که محصولاتی که به دست شما می رسد، از نظر جنس و طرح و یا مدل گوشی متفاوت از آنچیزی باشد که سفارش داده اید، لطفا عکس محصول را به پشتیبانی ارسال کنید تا سفارش شما را بررسی کنیم.

در نظر داشته باشید که در صورتی که هر گونه اشتباه از جانب ایرسا رخ داده باشد، بدون هیچ قید و شرطی محصول با ویژگی های مورد نظر شما مجدد ارسال می شود و یا در صورتی که بخواهید هزینه عودت داده می شود.

اگر شما طرح و یا جنس و یا مدل نادرست انتخاب کرده باشید، با توجه به سفارشی بودن محصولات، امکان مرجوعی وجود ندارد.

در صورتی که سفارش شما شامل قوانین مرجوعی باشد، هزینه ارسال مجدد به عهده ی ماست، شما هزینه اضافه پرداخت نخواهید کرد.

محصولی که به دست من رسید، دارای سایز و یا طرح اشتباه است، چه کار می توانم بکنم؟

لطفا عکس محصول خود را به پشتیبانی ما ارسال کنید، سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن بررسی می شود.

اگر اشتباه پیش آمده از جانب ایرسا باشد، محصول درست مجدد خدمت شما ارسال می شود. اما اگر شما در انتخاب جنس قاب، مدل گوشی و یا طرح مورد نظر خود، اشتباه کرده باشید، متاسفانه محصول شما شامل قوانین مرجوعی نمی شود.