سوالات اطلاعاتی

سوالات متداول

اگر زمانی که قاب به دستم رسید، مشکل داشت چه کار کنم؟

تمامی قاب ها، قبل از ارسال در بخش کنترل کیفی بررسی می شود، با وجود این ممکن است محصول شما در پروسه ی ارسال دچار آسیب شده باشد. نگران نباشید از آنجا که هدف ما داشتن تجربه ی خوبی از خرید از ایرسا است،  در صورتی که محصول معیوب به دست شما رسید، لطفا عکس آن را به پشتیبانی ارسال کنید. درخواست شما در کمتر از یک روز پاسخ داده می شود.

چگونه هزینه سفارش را پرداخت کنم؟

از طریق درگاه پرداخت و کارت به کارت می توانید هزینه سفارش خود را پرداخت کنید.

آدرس خود را اشتباه وارد کرده ام، امکان اصلاح وجود دارد؟

لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید، در صورتی که سفارش شما ارسال نشده باشد، آدرس شما اصلاح می شود اما اگر سفارش شما ارسال شده باشد، باید منتظر باشیم تا سفارش شما از طریق پست برگشت بخورد، این امر ممکن است کمی زمان بر باشد.

چه سفارشاتی شامل قوانین مرجوعی می شود؟

در صورتی که محصولاتی که به دست شما می رسد، از نظر جنس و طرح و یا مدل گوشی متفاوت از آنچیزی باشد که سفارش داده اید، لطفا عکس محصول را به پشتیبانی ارسال کنید تا سفارش شما را بررسی کنیم.

در نظر داشته باشید که در صورتی که هر گونه اشتباه از جانب ایرسا رخ داده باشد، بدون هیچ قید و شرطی محصول با ویژگی های مورد نظر شما مجدد ارسال می شود و یا در صورتی که بخواهید هزینه عودت داده می شود.

اگر شما طرح و یا جنس و یا مدل نادرست انتخاب کرده باشید، با توجه به سفارشی بودن محصولات، امکان مرجوعی وجود ندارد.

در صورتی که سفارش شما شامل قوانین مرجوعی باشد، هزینه ارسال مجدد به عهده ی ماست، شما هزینه اضافه پرداخت نخواهید کرد.

من طرح دلخواه خود را می خواهم سفارش دهم، اما از کیفیت آن مطمئن نیستم، چه کار کنم؟

قبل از هر چیز در انتخاب طرح دلخواه ( عکس شخصی و یا طرح های گرافیکی) لطفا به محل قرار گرفتن دوربین و حسگر توجه کنید و توجه داشته باشید که طرح متناسب با ابعاد گوشی شما باشد  ( بهتر است نسبت ابعاد تصویر یک به دو باشد، مثلا 16 در 9) . عکس تار و دارای نور مناسب باشد.

البته کیفیت عکس شما قبل از چاپ توسط ادیتور مجموعه  بررسی می شود و در صورتی که کیفیت مطلوبی نداشته باشد، به شما اطلاع داده می شود.

اطلاعات در مورد ما

برای هر گونه سوال با ما تماس بگیرید